lørdag, marts 25, 2006

Revy 2!



Nu har vi spillet to aftener, og revyen er lykkeligvis blevet særdeles vel modtaget, må jeg sige. Det er en forpligtelse at have solgt næsten 900 billetter i alt, og tilsyneladende lever vi op til dette ansvar! Jeg er også glad og stolt over at kunne meddele, at tre svenske medicinstudiner, medbragt af min stud.med.-veninde Kristin, var dybt, dybt chokerede over revyen. De grinede hele aftenen - men de var chokerede! Sådan. Man ser det for sig: "The Poli Sci Revue - banned in Sweden!!!".

Der er stadig få pladser til lørdag aften. Billetterne bliver solgt af billetdamerne i døren, og koster 60 kr. I skulle tage og komme. Send mig en sms, hvis du vil være sikker på en plads ...

Efter forestillingen er der REVYFEST i 12'eren på CSS (Kommunehospitalet). Alle statskundskabere er velkomne og alle revygæster er velkomne.

Dørene åbner kl. 19.30. Forestillingerne starter kl. 20.00.

2 kommentarer:

Troels sagde ...

Tak for kaffe og revy! Atter en fornøjelse at se noget scenekunst fra scient.polerne.

Hr. T.H. sagde ...

Takker, takker, takker. Det var fedt at se dig og de andre gæve, gamle folk, og det er mig en stor glæde, at I var underholdt. Snakkessss.