mandag, maj 09, 2005

Så' der blog



Hmja, dette blogginghalløj er jo et populært fænomen blandt the rudeboyz - den kreds af fine, ikke særligt rude, fyre, der i en dekade har været det for undertegnede faste holdepunkt, i en omtumlet tid med soldaterliv, evighedsstuderen og utallige fritids- og overspringsaktiviteter, såsom sang, performance og andet forbandet gøgleri. Siden er mange gode, nære venner kommet til, men the rudiez er en kreds, der daterer tilbage til (fin anglisering) gymnasiedagene.

Efter senest at have læst den unge Heegers bidende beretning om den privatiserede aktiverings trængsler, har jeg således følt mig kaldet til at tilslutte mig skaren af rudiez med personlig blog. Måske jeg på et tidspunkt vil have noget interessant at skrive på den, crazier things have happened.

"Crazier things have happened" ... Det var de ord, den gode Kasper Warrer, fin kammerat og studenterpolitisk kollega fra statskundskab, samt kæreste, den dejlige Naja, skrev på mit fødselsdagskort i februar. Ordene kom umiddelbart efter: "Og hvem ved, måske du får afleveret dit bachelorprojekt til maj?!".

Ja, hvem ved, nu har jeg i hvert fald foretaget endnu en overspringshandling ... Jeg må hellere tilbage til Worddokumentet "Selve opgaven, BA 2005". Nu har jeg jo lavet sådan en fin forside. Hæh.

Thorbjørn


Nedenfor diverse billeder, som jeg lægger op for at linke til andre steder på siden. Hvis du ikke forstår, hvad dét betyder, skal du ikke bekymre dig om det - billederne har bare ikke noget at gøre med denne post, mm'kay?



1 kommentar:

Troels sagde ...

Velkommen til bloggeriet. Jeg håber, at din blog får masser af liv, men helst efter aflevering af BA.

Troels