tirsdag, maj 10, 2016

Regel nr. 1: Hav kun én blog

Thorbjørn Hein, New York 2010.
Foto: Martin Flintager
Hej, her er hr. Hein. Velkommen til. Og hvis du ledte efter min primære profil på nettet, så spring bare direkte videre til www.thorbjørnhein.dk.
Måske du via Google er kommet til nærværende blog, fordi du som potentiel arbejdsgiver har søgt på mit navn, eller måske du bare stalker mig efter at have mødt mig eller hørt om mig.

Det er jeg glad for, for her på bloggen ligger der blandede artikler og betragtninger fra perioden 2005-2007, forfattet af mig. Nok primært med min personlige bekendtskabskreds som målgruppe, men når man er skribent, er det altid tilfredsstillende at blive læst af så mange som muligt. Tjek for eksempel indlægget lige under, hvor der er links til mine artikler i Dagbladet Information. Siden 2007 er der imidlertid ikke sket meget herinde.

Ny primærblog
Siden 2006 har jeg nemlig også redigeret en blog for mit marchhold. Efterhånden er den blevet mere min personlige blog end blot holdets. Derfor publicerer jeg ikke længere her på Hr. Heins Herligheder, selvom det er et godt navn til en hjemmeside!

Reportager og tanker
På Marchteam Bjørnebandens blog morer jeg mig med at skrive reportager, nu og da viderebringe nyheder fra den militære verden samt stadigt oftere blot nedfælde små historier fra hverdagen. Gladest er jeg for reportagerne, for det er en fed journalistisk genre, som jeg ønsker at vedligeholde evnerne for.

Så hvis du vil vide mere ...
Hvis du stadig ønsker finde ud af noget om mig på internettet, er det derfor Bjørnebandens blog, du skal klikke videre til. Her er et link til bloggen, direkte til en meget komprimeret udgave af mit cv. Hvis du vil have den komplette version, er det at finde på LinkedIn, men det burde du have fundet allerede ved en gang googling.

Med venlig hilsen

Thorbjørn Hein

P.S. Regel nr. 2 om blogging er i øvrigt: Hav kun én blog.

Ingen kommentarer: