mandag, december 11, 2006

"10 seconds of fame: The prequel" + "Mel Gibson!"

Brødre (2004) af Susanne Bier.

Min glansoptræden som Royal Guard Officer in church! Det var en tale- og sangrolle og alt muligt! Eller altså, jeg talte i baggrunden så det ikke kunne høres, ik'. Men måske kan man faktisk godt ane min basbariton blande sig i afsyngningen af Dejlig er Jorden. Det vil jeg mene.

Frames bragt uden nogen tilladelse, håber det går ...









Apropos film: I det dugfriske nummer af Filmmagasinet Mifune har jeg en sekssiders artikel i om den forkætrede Mel Gibson. Bladet kan købes i udvalgte kiosker og forretninger og koster 49,- kroner. Anbefales af fx Ebbe Iversen fra Berlingske Tidende, der nævner min artikel i sin omtale fra i dag af det nye nummer.



Klik på billedet for at se, hvor du kan købe det, som Iversen skriver, "overdådigt illustrerede" magasin!

Ingen kommentarer: