lørdag, februar 11, 2006

Fødselsdag i dag - hurra for mig



29 vintre. Skræmmende, men hvad. Jeg har det godt!

EDIT: Ja, i pausen mellem dagens to rundvisninger i Operaen har jeg så for første gang i mit liv prøvet at være på McDonalds på min fødselsdag! I selskab med A. H., hendes far og min svoger Jens - samt ikke mindst svogertvillingeparret på tre år, Christian og Rasmus.

McDonalds på sin 29-års fødselsdag! Hvem sagde sluttyverkrise?!

Og det var så i øvrigt vældig hyggeligt, larm, Happy Meals og væltede kaffekopper inklusive :-) Nu er jeg tilbage i Det Kongelige Teater, klar til om en halv time atter at vise Operaen frem for en gruppe nysgerrige gæster.

Venligst

Deres Blogmaster

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Endnu engang tillykke med dagen.
Kom lige til at tænke på din blog, da jeg skrev til dig for lidt siden. Lyder spændende med fødselsdag på McDonalds! Det kunne være det var noget man selv skulle prøve engang:)
Hvad er der forresten sket med dit flotte logo??? Der mangler jo ligesom noget..(men det er måske bare mig der ikke kan se det? )
Kh Sara
p.s. Glæder mig forøvrigt til den store fest næste år, som vel ikke skal foregå på McD?

Hr. T.H. sagde ...

Tak til jer begge, det er altid rart med lidt opmærksomhed :-)

Sara, logoet skulle være på plads igen, og fremover skulle det meget nødig forsvinde. Og jep, næste fest skal være et brag ...!